2011-04-06 | 17:12:10

Funniest Moment



Okej, då var vi igång här igen i full rulle :D Lite dåliga uppdateringar har det allt varit men det är för att jag har jobbat, jag hoppas ni har förståelse för det. Den största önskan skulle att få kunna arbeta med just det här eller någonting inom Disney, då hade jag stormtrivts (det heter eller stavas så va? Jag tror nog att ni har lagt märke till min svenska haha men ja, jag är 100% svensk men fick trots ändå bara G i svenska :D 

Nu över till dagens fråga:
Alla Disney filmer har sina egna roliga citat, synd det bara att man inte förstår dem när man är liten. Utan det är först som nu (ni som är lite äldre) som man förstår i hela filmerna, eller vad säger ni?


Jag postar här en liten rolig video som har en del roliga stunder i sig från olika Disney filmer:


Jag ser som helst ingen mening med att hålla på att stapla om ljusen på tårtan om och om igen -
när de ändå åker ner..


Awkward moment..



Yeay :D

"There's A Person In My Closest"

"Jag vill aldrig se en naken man igen!.."


Dimitri: "Jag tror du bröt min näsa!"
Anastasia: "Killar är ynkliga!"
Det ligger en ganska stor sanning i det hon säger, eller hur ;)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej alla Disney älskare. Jag är en tjej på 22 år som likaså som dig, älskar allt som har med Disney att göra. Jag samlar nästan allt som hör därtill.

På denna bloggen kommer jag dela med mig av allt fint som jag hittar på internet om Disney men också icke relaterade Disney filmer (som jag också för det mesta är ett fan av).

Är det något ni undrar över, vill tipsa mig om eller helt enkelt bara prata om Disney så kan ni nå mig på [email protected] Eller skriv gärna en liten kommentar här.

Jag äger inte några bilder alls här, så gott som alla bilder är lånade från Tumblr.

bloglovin


Länkar:

WaltDisneyConfessions