2011-07-07 | 15:25:30

7 Juli 2010

Ledsen för dålig uppdatering, igen. Ibland blir det inte alltid som man har tänkt sig men det ska bli en ändring på det nu.

Tiden går nästan för fort nu..
Jag har nästan tappat bort räkningen nu för över hur många gånger jag har sett Tangled/ Trassel. Till och med min man sätter sig ner tillsammans med mig och tittar på den så fort jag sätter på den :)
Har många gånger har ni sett den? Om jag tänker efter så är jag nog inne på 7:e gången, det är nog inte så mycket egentligen men fler gånger lär det bli. Det är så gott som nästan ett måste att man tar och lär sig hela filmen utantill, eller vad säger ni?


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej alla Disney älskare. Jag är en tjej på 22 år som likaså som dig, älskar allt som har med Disney att göra. Jag samlar nästan allt som hör därtill.

På denna bloggen kommer jag dela med mig av allt fint som jag hittar på internet om Disney men också icke relaterade Disney filmer (som jag också för det mesta är ett fan av).

Är det något ni undrar över, vill tipsa mig om eller helt enkelt bara prata om Disney så kan ni nå mig på [email protected] Eller skriv gärna en liten kommentar här.

Jag äger inte några bilder alls här, så gott som alla bilder är lånade från Tumblr.

bloglovin


Länkar:

WaltDisneyConfessions