2011-03-20 | 16:46:26

Favorite Prince

Nehe ni, nu ska jag allt ta ett tag i kragen och verkligen tänka ut vilken Disney prins som är min favorit eller också inte.. Det får bli favoriter, också här i plural - inte singular :D

Tack vare min vän Ida så har jag blivit förtjust i ett par styckna haha :D







Och självklart glömmer jag inte av John Smith och Phoebus
(hittade inga bra animations bilder av dem, har ni så får ni gärna skicka.)

Anastasia
Dimitri. Finns det någon charmigare tecknad karaktär än honom? Han är så gott som perfekt.
Humor, good looking och jag säger det igen, charmig. Det kan inte bli bättre än Dimitri.
Och den svenska rösten till honom är perfekt.



Prince Of Egypt (Prinsen Av Egypten)
Rameses. Och sedan måste jag även ha med Rameses från denna filmen.
Det är något speciellt med honom
men jag vet inte riktigt vad..




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej alla Disney älskare. Jag är en tjej på 22 år som likaså som dig, älskar allt som har med Disney att göra. Jag samlar nästan allt som hör därtill.

På denna bloggen kommer jag dela med mig av allt fint som jag hittar på internet om Disney men också icke relaterade Disney filmer (som jag också för det mesta är ett fan av).

Är det något ni undrar över, vill tipsa mig om eller helt enkelt bara prata om Disney så kan ni nå mig på [email protected] Eller skriv gärna en liten kommentar här.

Jag äger inte några bilder alls här, så gott som alla bilder är lånade från Tumblr.

bloglovin


Länkar:

WaltDisneyConfessions