2011-03-23 | 17:33:44

Prettiest Princess

God eftermiddag kära läsare. Idag är det dag 6 av utmaningen, vilket betyder att jag ska skriva om den vackraste, sötaste eller snyggaste prinsessan. Vackraste, sötaste eller snyggaste eftersom det beror helt på hur man översätter engelska till svenska så idag är det mer än en prinsessa som kommer vara med i detta inlägget.

Den vackraste och snyggaste prinsessan enligt mig är såklart min favorit prinsessa, Jasmine.


Sedan så måste jag tyvärr säga att så gott som alla Disney prinsessor är söta :D










Men en annan non Disney prinsessa som är söt är Tummelisa, är det någon här som läser bloggen som möjligtvis har denna boken? Jag är nämligen på jakt efter den haha.. Har ni tänkt på att Tuva Novotny liknar henne? Om man jämför dem båda när Tuva Novotny spelar Lisa i filmen Jalla Jalla? Hon skulle passa perfekt för rollen som Tummelisa om det skulle göras en riktig film om den, som inte är tecknad då..



Och Chel har de rätta kurvorna ;) <3


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej alla Disney älskare. Jag är en tjej på 22 år som likaså som dig, älskar allt som har med Disney att göra. Jag samlar nästan allt som hör därtill.

På denna bloggen kommer jag dela med mig av allt fint som jag hittar på internet om Disney men också icke relaterade Disney filmer (som jag också för det mesta är ett fan av).

Är det något ni undrar över, vill tipsa mig om eller helt enkelt bara prata om Disney så kan ni nå mig på [email protected] Eller skriv gärna en liten kommentar här.

Jag äger inte några bilder alls här, så gott som alla bilder är lånade från Tumblr.

bloglovin


Länkar:

WaltDisneyConfessions