2012-06-24 | 19:27:19

Åsikter och inköp

Det är forfarande ingen syn av nya blogg.se här i bloggen men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller? Designen börjar likna någonting nu, vad tycker ni om den? Detta är en Disney blogg, bland annat så jag vill gärna veta vad just ni tycker om den. Har ni åsikter så kontakta mig gärna.

Till mina kära samlingen väntar jag just nu på två paket, vilka är:


Detta är ett av de två paketet som jag inväntar (jag köpte det på Ebay):
Först på bilden så ser vi den än så länge finaste versionen av Disneys "the fairest one of them all" Snövit.
Jämte henne har vi drottning Elinor från Disneys nya film Brave (som på svenska heter Modig).
Och längst ner på bilden har vi lilla Pascal, från Disneys film Tangled (Trassel) men denna versionen av honom är från Tangled Ever After (Trassel förevigt), Disneys uppföljare till Tangled (Trassel) som är en kortfilm där just Rapunzel och Flynn Rider (Eugene Fitzherbert) gifter sig <3

Och detta underbara Tangled Ever After (Trassel förevigt) sättet har jag köpt från Disney Store <3


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej alla Disney älskare. Jag är en tjej på 22 år som likaså som dig, älskar allt som har med Disney att göra. Jag samlar nästan allt som hör därtill.

På denna bloggen kommer jag dela med mig av allt fint som jag hittar på internet om Disney men också icke relaterade Disney filmer (som jag också för det mesta är ett fan av).

Är det något ni undrar över, vill tipsa mig om eller helt enkelt bara prata om Disney så kan ni nå mig på [email protected] Eller skriv gärna en liten kommentar här.

Jag äger inte några bilder alls här, så gott som alla bilder är lånade från Tumblr.

bloglovin


Länkar:

WaltDisneyConfessions