2012-10-03 | 20:36:00

Askungen (Cinderella)

Är månadens prinsessa för oktober. Jag är ledsen för mitt frånvarande här på bloggen kära läsare och Disney älskare men jag har varit iväg med min man i nästan en hel månad.
 
Ni har väl köpt Askungen nu på DVD/ Bluray? Jag ska beställa min nu, sålde min förra
(vilken var den första DVD utgåvan av Askungen).
Men i denna utgåvan får man Tangled Ever After/ Trassel För Evigt.
 
Det är synd att dagens generation inte får uppleva hur den riktiga Askungen ser ut då Disney nu ändrar hennes färger alldels för mycket, hennes klänning som egentliten är silverblå (mer silver än vad den är blå)
har bara blivit tråkigt blå och hennes äkta jordgubbsblonda hår är helt vanligt blond.
Synd att ändra på någon som redan är vacker
(man ska inte ändra på någon överhuvud taget egentligen förutom om man verkligen inte har något fel),
tror att barnen egentligen skulle uppskatta en vacket silverblå klänning på sina Askunge - dockor
än en vanlig blå klänning. 

Här har ni det vackra orginalet:
 
Och här är de helt nya versionerna av henne:
 
 
 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej alla Disney älskare. Jag är en tjej på 22 år som likaså som dig, älskar allt som har med Disney att göra. Jag samlar nästan allt som hör därtill.

På denna bloggen kommer jag dela med mig av allt fint som jag hittar på internet om Disney men också icke relaterade Disney filmer (som jag också för det mesta är ett fan av).

Är det något ni undrar över, vill tipsa mig om eller helt enkelt bara prata om Disney så kan ni nå mig på [email protected] Eller skriv gärna en liten kommentar här.

Jag äger inte några bilder alls här, så gott som alla bilder är lånade från Tumblr.

bloglovin


Länkar:

WaltDisneyConfessions